sobota, 26 grudnia 2015

Święta 2015 - apogeum świątecznego wystroju ;)


Moi Drodzy, ja jak zwykle po fakcie i spóźniona. Mam nadzieję, że święta upłynęły Wam w cudownej, ciepłej, rodzinnej atmosferze. U nas bardzo skromnie w sferze towarzysko-imprezowej. Dużo spokoju i leniuchowania, tylko we własnym gronie. Tego właśnie potrzebowaliśmy. 
Chciałam "ku pamięci" zamieścić kilka zdjęć świątecznych dekoracji. Na pierwszy ogień salon wieczorem. Podobnie jak co roku. Jedyna zmiana (ale nie związana z dekoracjami) to nowy stół i krzesła. Marzyłam o nim, odkąd go zobaczyłam kilka lat temu w Ikea i właśnie ostatnio zbieg kilku sprzyjających okoliczności (obniżka ceny, jakieś dodatkowe pieniądze itd.) sprawił, że mogłam go kupić. Jest to oczywiście stół Ingatorp i krzesła Ingolf. Poprzedni Bjursta ciemnobrązowy jakoś nigdy do końca mi nie pasował.
Ale bez zbytniego gadania, mnóstwo zdjęć.








U mnie tradycyjnie mnóstwo świec i czerwone dodatki. Kanapy ubrane w kremowe pokrycia, czerwone poduszki. Miło, domowo i przytulnie, czyli tak, jak lubię najbardziej. Mnóstwo dekoracji, które muszą być w święta, ale dość szybko nudzą mi się, czuję po świętach już przesyt, dlatego nie trzymam ich zbyt długo i w połowie stycznia powędrują znów do piwnicy. Ale na razie apogeum rozpasania dekoracyjno-świątecznego. I powiem Wam, że to najbardziej udekorowane pomieszczenie w domu, w pozostałych jest już znacznie skromniej pod tym względem. Mam nadzieję, że uda mi się zrobić zdjęcia i pokazać Wam wkrótce.

14 komentarzy:

  1. Pięknie! :) Zresztą jak zawsze :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie u Ciebie, jest dużo dekoracji, ale nie przytłaczają i tworzą nastrojową całość. Wszystkiego najlepszego na Nowy Rok! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały klimat :) cudowne zdjęcia, a dekoracja na kominku mnie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Jeśli chodzi o pytanie odnośnie świecy Bartek to kupiłam w Auchan, a wcześniej dostała w prezencie, który został kupiony w takim malutki sklepiku z mydełkami ;)

      Usuń
  4. Bardzo pięknie i nastrojowo. Czerwień i mnóstwo świec też tak lubię, a co do spędzania świąt, to my też większośćc czasu we własnym gronie, tego nam najbardziej brakuje brakuje w ciągu roku

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW ale klimat! Najbardziej podoab mi się oświetlenie - że nie ma jednego światła - a masę małych lampeczek. To takie ciepłe i przyjemne! Choinka cudna. Ale moją uwagę zwróciło lustro nad kominkiem...

    OdpowiedzUsuń
  6. Magicznie, cudowny klimat w Twoim domu, wszystkiego najlepszego w Nowym Roku,

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful work, as always..
    ________________________
    American Actor HD Wallpapers

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie jest u Ciebie! :) Marzy mi się taki salon.. i kuchnia... i część jadalniana ;) Szkoda, że już nie stawiasz postów.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Puk puk...A może jednak wrócisz do pisania. Dzisiaj przejrzałam część Twoich postów i szkoda, że nie ma nowych. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Święta Bożego Narodzenia to mój ulubiony okres w roku. Mam nadzieje, że tym razem spadnie śnieg, bo nadaje on niesamowitego uroku i charakteru. Sama wybieram też dekoracje i ozdoby. Genialne modele widziałam ostatnio na https://yourhomestory.com.pl/wyprzedaz-dodatki/boze-narodzenie/drzewka-led Takie drzewko będzie wyglądało genialnie w każdym wnętrzu, w którym się znajdzie.

    OdpowiedzUsuń